Jak naprawić podłogę w warsztacie samochodowym?
Zastanawiasz się nad rekonstrukcją podłogi w warsztacie samochodowym? Potrzebujesz trwałej, funkcjonalnej i prawie bezobsługowej podłogi. Spróbujemy tutaj porównać podłogi betonowe i PCW.
Większość garaży ma posadzki betonowe, które są tanie i powinny być funkcjonalne i trwałe. Z biegiem lat jednak betonowa podłoga może zacząć pękać. Pęknięcia nie tylko powodują powstawanie pyłu, ale także wymagają naprawy, aby zapobiec ich rozprzestrzenianiu się i powodowaniu większych szkód.
Taka podłoga nie jest wtedy łatwa do naprawy, ponieważ jest zaolejona i popękana. Dlatego nie będą się do niej trwale przylegać kolejne nałożone warstwy, czy płytki. Tak więc jedną z opcji jest ponowne betonowanie podłogi. Znowu otrzymujesz nową podłogę, ale wymaga to czasu, przestojów i dużych kwot pieniędzy.
Drugą możliwością naprawy jest ułożenie płytek Fortelock o wysokiej wytrzymałości. Możesz samodzielnie zainstalować plastikowe płytki w krótkim czasie. Nie potrzebujesz rzemieślników, kupowania dodatkowego materiału lub skomplikowanego usuwania lub modyfikowania oryginalnego podłoża. Jeśli podłoga jest równa, po prostu zamieć ją przed położeniem i usuń brud. Dodatkowo nawierzchnia Fortelock wytrzymuje duże obciążenia mechaniczne i płyny techniczne. Bez problemu można ją układać nawet w elementach poza godzinami pracy, wzory antypoślizgowe, izolacyjna funkcja płytek sprawi, że praca pod autem będzie przyjemniejsza i zredukuje hałas. Wysoka trwałość nawierzchni PCW Fortelock wiąże się również z długą żywotnością do 25 lat!
Dowiedz się więcej o korzystaniu z płytek Fortelock tutaj.